Esayyy977 Lavinyam06 hayır yok dış gebelik oldu ama direk tüpüm alındı adet miktarım genelde az oluyor gün olarak da 4 gün max sürüyor
Esayyy977 AlyaO 5. Gün kontrole gidince başladım 1 hafta içtim ama bu ay da olmazsa reglin ilk günü başlarım
AlyaO Esayyy977 ben de o zaman yarından itibaren içmeye başlayayım inşallah bu sefer bu ay ikimiz için de iyi olur canım 🌸
Esayyy977 Lavinyam06 hep böyleydi benimki tüpten sonra daha fazla oldu hattta bi kaç ay sonra normale döndü
Esayyy977 Çatlatma iğnesi yaptırmıstı doktorum geçen cumartesi şehir dışında olduğu için gidemedim kontrole bekliyorum bakalım 1 hafta oldu işte sen ne yaptın canım ?
Yengec07 Esayyy977 benimde büyüyor çatlıyor ama rahim ince ..adetlerinz az mı peki? İnce olmasındaki sebep neydi
Esayyy977 Yengec07 adetlerim az oluyor hiç bilmiyorum nedenini bende anlamış değilim 2 senedir farklı doktorlara gidiyorum daha 2 3 aydır böyle birşey farkedildi
Yengec07 Esayyy977 tüp bebek denediniz mi? Ben 2. Tüp bebek tedavisinden sonra böyle oldum, w senedir de bu sorunu yaşıyorum ,rahimde yara var ,ben ondan olduğunu düşünüyorum ama doktor o etkilemez ,normal diyor
Esayyy977 Yengec07 yok denemedim 2 kimyasal 1 dış gebeliğim var bu süreçte çatlatma tedavisi denedim 4 kere 1i kimyasal oldu 1i dış gebelik oldu hamile kalmada sorun yok sanırım ama tutunmuyor.2 senedir hiç böyle bir sorun olduğu söylenmemişti sonradan mı oldu bilmiyorum 3 4 aydır ince kalıyor rahim duvarı
Esayyy977 Nuriay peyroni çayı aldım ermiş attardan bakalım inşallah işe yarar inşallah çünkü nar suyu taze sıkım içtim her gün pek fayda etmedi
Yengec07 Esayyy977 hsg baktırdınız mı? Dış gebelik için tüplere bakılabilir yapışıklık var mı yok mu diye ,rahimde yapışıklık olsaydı görüyorlarmış bende çok baktırdım ultrasonda ama bişey demedi doktor
Esayyy977 Yengec07 dış gebelikte tek tüpüm alındı sonrasında çektirdim hsg herhangi bir sorun yok ama incelme nedenini anlamadım 4 gün falan sürüyor adetim ilk 2 gün yoğun sonrası az geliyor ama ilk olduğumdan beri böyle bu bir sorun mu bilmiyorum doktorum normal kabul ediyor
orkidemm_ Esayyy977 ben de dış gebelik geçirdim tüpüm alındı rahim duvarı ile işi yok çünkü rahim o zaman işlem görmüyor