14+6 da gittim doktora her şey yolunda bı sıkıntı yok dedi haftasıyla uyumlu vs, her ay kontrole gelmenize gerek yok artık 19-23.haftalar arasında detaylıca gidip raporları getirirsiniz inceleriz dedi acaba rutin kontrol için mi istedi burda okudum genelde bı sıkıntı görürlerse yolluyorlarmıs detaylıca bilgisi olan yazabilir mi bı sıkıntı olursa illa bişey derdi heralde değil mi aksine her şey yolunda demisti