Gkhnm97 Sdemirel zaten canm hemen cok belrtin olmaz bnmde oyle akintim seffafta geliyor arada bnm canm seninde oylemi
Sdemirel Gkhnm97 geçen ay hamile kaldığımda ateşlenmiştim uyku hali vardı bu sefer hiç öyle şeyler olmadı bi de dün negatif çıkınca hiç umudum kalmadı . Şeffaf gelmiyor da krem renginde geliyor
Sdemirel Gkhnm97 ilkti canım kimyasal gebelikmiş düşük oldu geçen ay adetimin de düzeni değişti herhalde bu ay olamadım hala 😒 bi umut işte geç döllenmedir belki
Gkhnm97 Sdemirel canm kimyasaldan snra cabuk hamile kalinir diyorlar insallah vardr bekle tekrar yap bklm
Asyayanc_18 Gkhnm97 Amiiiinnn inşAllah kuzum dua ediyorum zaten Rabbim kucaklarımızı hayırlı bir şekilde doldursun inşAllah 😘😘😘💕💕