Gkhnm97 hayırlısı olsun inşallah hamileyizdir :) benimde yumurtlamamdan tam 1 hafta gecti bat 12-13 subat beklenıyor. Bu ay ılk kez yumurtlamamdan sonra kasık ağrıları, bel ağrıları oldu ama sızlama gıbı belli bölgeye arada giriyor sonra gecıyor farklı yerde hissedıyorum birde haftabası mıde karın ağrım cok oldu aynı anda halsızliğim başladı, şuan halsizliğim ve ağrılarım devam ediyor ek olarak dünden beri hafif akıntım başladı çok kafaya takmıyorum artık oluruna bıraktım vücudumu dinleyip önceki aylarda bir belirtiler bir belirtiler yasıyordum dıyordum ki kesın hamileyim bu 6. ayımız artık hiç düşünmüyorum hayırlısı bakalım böyle düşününce de zaman hızlı gecıyor oluruna bırakın :)