Glyg Mom_06 5+3 aşırı Yorgun ve uykuluyum arada mide yanması oluyor bel ağrısı oluyor kasıklarda geçen hafta ağrı daha fazlaydı bu hafta çok az 28 inde kontrol var ☺️☺️
Glyg Mom_06 evet 2871 beta çıktı geçen pazartesi kese gördü yanında kan birikmesi var dedi kanaman olmazsa 10 gün sonra gel dedi şuana kadar kanama vs bişey olmadı
Sibeltug Meral_63 yoktu çok hafif olurdu ama hiç kusmadıö bunda da aynı şekilde ama daha çok midem bulanıyor ve başım dönüyor
Gmzexx Mom_06 benim de midemde yanma var Hemde sabah uyandığım zaman başlıyor daha doktora gitmedim kan verdim değerim 133 çıktı haftaya Salı doktora gidecem inşallah herşey yolunda gider ara ara bel ağrısı ile kasık ağrılarım oluyor mide bulantılarım da başladı 🤦🏻♀️
Bebininannesi Mom_06 4 haftalık. Unutuyorum var mı yok mu diye arada bir aklıma geliyor 😄 Allah aratmasın bugünleri
Fatmanurr94 Benim Bat 19.01 di, 04. Marta randevu verdi. Hayirlsii ile Insallah bende görüürüm Bebegi keseyi. Daha betam o kadar yüksek degil, dün baktirdim 81,9 cikti yarin tekrarlicam🌸
Fatmanurr94 Benimde gögüs hasasiyetinden baska bir belirtim yok aslinda. Bide uykum var. Ama öyle böyle degil, sanki bayiliyorum uyaniyorum😅 öyle tatli bir uyku. Baska suan aklima gelen birsey yok
Buscam Bende 4+2 gozukuyor uygulamaya gore. Erken gebelik testi ile öğrendim regl tarihime 5 gün vardı. Beta hcg 80 cikti. Cumartesi doktora gidecegim insallah. 2. Gebeliğim kizimda 4 haftalikken ogrenmistim beta hcg 15000 cikmisti
bsktrhn Selam kızlar :) adetimden 4gün önce test yaptım pozitif çıktı sonra hemen gidip kan verdim beta hcg 196 çıktı ertesi gün doktora gittim ama kese görünmedi tahminen 3haftalıktı sanırım..pazartesi tekrar gidicem 4.haftada kese görünür mü peki?ilk gebeliğim biraz fazla heyecanlıyım da 😅
erikarpuz bsktrhn hayırlı olsun 🫶🏼 betanız en az 2-3 bin olduğunda keseniz görünür 2 günde bir %60 arttığını da düşünürseniz ona göre hesap yapıp gidersiniz 🥹