Meral_63 Minasuu22 şimdi bile üşüyor um klima açık battaniye deyim yine soğuk ayaklarım buz gibi çorapla patik le uyorum
Meral_63 SuEr_Tu1512 acı biber turşusu bide 😋midem yanacak artık iyiki urfaliyim aci yiyebilirum limonu tuzlayıp katur kutur yiyorum
Sibeltug Meral_63 ayy yalnız değilim ya ben de öyleyim böyle ekmeğin aradına acıyı koyup deliler gibi yiyesim var 😂 ama çıkışı düşünüyorum yiyemiyorum😅😅 ilk oğlumda çikolata çok yerdim bakalım hayırlısı😂
SuEr_Tu1512 Mom_06 Testte ve kanda çıktı benimde adet tarihine göre 3+2 gösteriyor betam 28 çıktı. Kasık ve göğüs ağrım çok🥺
Meral_63 SuEr_Tu1512 valla bilmiyorum ilk gebeliğim 🥲 içimden erkek geçiyor ama ilk günden beri ismini bile düşündüm 🤲🏼🥹
Meral_63 SuEr_Tu1512 doktor bana düşük dedi benimkine bende öyle düşündüm üzüldüm ama sonra yükseliyor kuşku düşmesin
Sibeltug Meral_63 yoktu çok hafif olurdu ama hiç kusmadıö bunda da aynı şekilde ama daha çok midem bulanıyor ve başım dönüyor