Meltemanneolsun Kuşadası’nda da böyle hava açık ama buzzzz gibi.. kara gitmek istiyor eşim ama ben korkuyorum düşerim falan oralarda bı de
ppmerlina Meltemanneolsun Bacım düşersen de karın üstüne düşersin yumuşacık zemin bişey olmaz eğer hamile değilsen 🤣🤭❄️
Meltemanneolsun ppmerlina bebişim hamileyim yoksa ben de çok isterim düşmek kalkmak yuvarlanmak umrumda olmaz da işte böyle olunca tedirgin oluyor insan
Busramnida mervemurat16 Kutupların başkenti Erzurum’dan…🥶Elbet burası da yağmuru güneşi görecek umudum var..😂 Ege bölgesinin sıcaklığını burayada gönderir misiniz 🥰🌸
SuEr_Tu1512 Busramnida Tabikii gönderirizzz😅 Siz karı görüyorsunuz, bizler soğuğunu çekiyoruz -7,8,9 dereceyle🥶
bebegimmzgl Busramnida Ay bende Erzurum dayım şoka uğramasın kimse diye atmadım muhteşem soğuk ve kar var😄
mucizebebegimmm mervemurat16 kar fotoğraflarına bakıp utanmadan Maraş’tan şöyle fotoğraf atayım 😂😂😂 valla fırtına ve kar soğuğu var ama tam tersi güneş var 😂😂
Busramnida SuEr_Tu1512 ah canım benim 😂 sen nerede yaşıyorsun 🥰 kız biz eksilerden hiç çıkamadık -25e kadar yolu var burda 😂🥶