mervemurat16 Selamlar🙋🏻♀️ Hangi illerdesiniz, var mı güzel kar manzaraları ❄️ Paylaşında gözümüz bir kar görsün ya kara hasret kalanlar derneği olarak😄 3 senedir bursadayım hiç kar göremedim resmen🙈
Denizlina09 mervemurat16 Ah karın soğunu çeken İzmir tayfasındanım 😂 En son 2020 yılında kızım doğduğunda İzmir’de kar görmüştük 🥰
2baby1cat Sazenin ay biz aynı İstanbul’da mıyız😂 Büyükçekmece’ye hiç yağmadı. Tüyaptan aşağıya gelmiyor kar🥲🥲
deletedmom43191 mervemurat16 bilmem 14 senedir burdaym istanbulda olan karı burda hiçbir zaman görmedim
Momygueen mervemurat16 ben doğma büyüme bursalıyım 2-3 yıl öncesine kadar çok güzel kar yağardı her yer bembeyaz tutardı ama bende hasret kaldım gerçekten ilk defa 2 yıldır hiç kar görmedim üzücü 🥲