Basakcim çevremde de var, tınısı güzel ama bana da “konuşamayan” anlamını hatırlatıyor.
Çocukluğumda Sertab Erener’in “lal” şarkısı çok meşhurdu, çok güzel bir şarkıdır ve Deniz Gezmiş ve arkadaşlarına ithaf edilerek yazılmıştır.
Bir bulut olsam
Yüklenip yağsam
Dökülsem damla damla toprağıma
Bir deli nehir
Bir asi rüzgâr
Olup kavuşsam üzüm bağlarına
Bir çiğ tanesi
Bülbülün çilesi
Annemin sesiyle güne uyansam
Radyoda yanık
İçli bir keman
Ağlasa nihavend acemaşiran
Radyoda yanık
İçli bir keman
Ağlasa nihavend acemaşiran
Ağlasa nihavend acemaşiran
Bir turna olsam
Yollara vursam
Uçabilsem kendi semalarıma
Bir seher vakti
Sılaya varsam
Selam versem ah sıradağlarına
Komşunun kızı
Çoban yıldızı
Yaz bahçeleri yeşil mor kırmızı
Ah şişede lâ’l
Hem de ay hilâl
Bir daha da görmedim öyle yazı