Busraltn Uygulama 50 diyor ama sezeryan olacağım için muhtemelen 40 gün olur düşünüyorum 🙈🥹 Sizin şafaklar nedir?
akkaya_1234 Busraltn son 16 Rabbim hepimize kolay güzel sağlıklı doğum nasip etsin amin bebislerimiz sağlıklı olsun amin 😇 birbirimize dua edelim kizlar
Busraltn Annemmmm1 doğumu nasıl düşünüyorsunuz? Doktorunuz bir tarih verdi mi? Ben haftaya cuma kontrole gideceğim bakalım doktorum ne diyecek😜
Annemmmm1 Busraltn bilmiyorum ki ilk doğumum olacak doktor en son sezeryan gözüküyor dedi bende 34 haftalıkken gideceğim inşallah 😃
Beryy Uygulama 48 diyor doğum şekli bilmiyorum henüz 🫢 iki hafta önden gidiyor gelişimi mart içinde gelir nisan ayını görmeyiz gibi
Tugcaduman Beryy benim da 44 gün kaldı iki hafta önden gidiyor demişti doktorumuz en son ne zaman gittiniz ne kadardı boy kilo
ipos Benim de son 66, şimdilik vajinal doğum olacak gibi duruyor ama ben doğum hakkında hiçbir şey bilmiyorum bilmek de istemiyorum cahillik mutluluktur mottosundayım 😀😀
Busraltn ipos katılıyorum inan ben anestezi videoları karşıma çıkınca bile geçiyorum hemen bilmemek öğrenmemek en doğru karar🙏🏼🤪
Busraltn Gulce35 doğum tarihi belli değil değil mi? Ayy benim doğum bayram tatiline denk geliyor acaba doktor ne diyecek hiç bilmiyorum
Mercan0652 Gulce35 ay benim de 58 ☺️ doğum şekliniz belli mi benim daha değil ya konuşmadık 37 de çatı kontrolü yapacakmiş ama ben sezeryan istiyorum gibi öyle olursa daha erken olur
ipos Busraltn yok spinal yok epidural hiç anlamlarını bilmiyorum galiba öğrenmiycem de doğumda artık ne çıkarsa bahtıma anlık 😀😀😀
Gulce35 Busraltn en son geçen hafta gittim sordum doktora 8-9 Nisan gibi dedi bir aksilik çıkmazsa tabi siz de sorun olmazsa bir sonraki kontrolde 🥰
Busraltn ipos aynen bende öyleyim ayılan bayılan biriyim birde ben o yüzden o an ne yaşanırsa yaşansın kafasındayım bakalım😂
Busraltn Gulce35 evet soracağım zaten nst ye hiç girmedim muhtemelen önümüzdeki hafta tam 34.haftada kontrol ilk nstye girmiş olurum
Ozlem164216 Cacaege Benim de 75 ama doğum şeklim belli değil doktor bişey söylemedi. sizin nasıl belli oldu acaba
Gulce35 Busraltn geçen hafta almıştı beni sizi de alır şimdiki gidişinizde muhtemelen sağlıkla gelsin inşallah 🌸
BabyPelargos Busraltn NST ye neden giriliyor ben 30. Haftada gireceğim. Kesin sezeryan olacağım ben, kaç haftada alır acaba ya? Beni bi panik sardı