Yilmazfatma ben 26.haftadan 30.haftaya kadar günde 1tane yiyordum. 30.haftadan sonra günde 2 tane yemeye başladım. Düsük yaptığını sanmam çünkü arkadasımda hamileligin başindan beri hep hurma yiyordu. Düsük riski olmadı. Süt yapar derler genelde benim çevrem. 😊 cok sükür bi sıkıntımda yok şuan. Inşallahda olmaz🙏