Mercimekannesi-2016 Kızlar aranızda şubat sonu mart başı transfer bekleyenler var mı süreciniz nasıl ilerliyor yada yeni yaptıranlar süreç nasıldı ?
Melisal Mercimekannesi-2016 bende adet olmayı bekliyorum tahminim mart ortası sonu gibi olur transfer bir aksilik olmazsa 🙏🏻
AlyaO Mercimekannesi-2016 ben de regl olmayı bekliyorum bu bir kaç gün içerisinde olmayı bekliyorum inşallah sonra bir aksilik çıkmazsa transfer hazırlığına başlayacağız
atlasasya Benimde mart ortası son haftası olur sanırım, doktorun gün vermesini bekliyorum, dondurulmuş embriyom var. Hepimiz için hayırla sonuçlansın 🌸
Mercimekannesi-2016 Bende regliyim doktorum gün vermesini bekliyorum dondurulmuş 1 tane 3. Embriyosu var senin kaçıncı gün
mucize24_ Bende adetimi bekliyorum tahminime göre 10 gün içinde olurum sonra transfer hazırlığı Allah izin verirse çok heyecanlıyım🙏
mucize24_ Mercimekannesi-2016 benimde ilk denemem olacak 1 tane 3. Gün embriyom var inşallah tutunur bebeklerimiz🙏🙏🙏
atlasasya Mercimekannesi-2016 hayırlı olsun 🌸adet sonrası mı başlıyor hazırlıklar benimde ilk deneme olacak bekliyoruz çok heyecanlıyız🙏🏻
Mrymdrc Selam kızlar benimde nasip olursa mart ayı adet olmayı bekliyorum ilaca başlamak için inş herkes için hayırlı bir şekilde ilerler🙏🏻🌸
Yektek22 AlyaO ikinci adetiniz oluncu kaç gün sonra transfer oldu yani trasnfer hazırlık adetin 1. Gününden sayarsan kaçıncı günü oluyor acaba
Mercimekannesi-2016 AlyaO bir sürü vitamin ve ilaç verdi sana neler verdiler yada başladınız mı reglin geldi mi