Nazlzeynept Allah başa vermesin, düşmanıma yaşatmasın. Bunlar mümkün ve insanın elinde olmayan gerçekler. Elbet konuşulacak. Ben burada sezaryeni hissettim bağırdım diyen birini de gördüm. Örneğin bu da imkansız. Şayet o acıya dayanmak imkansız. Hissetmiyor. Hissettiğini sanıyor. Bir çeşit psikolojik rahatsızlık. Bu postun gerçekle bağlantısını konuşacak faydalı olacaksak psikolojik boyutunu konuşalım. Zor olan çatı muayenesi değil, zor olan bazı insanların muayeneden korkması. Korkunuzu yenmek istiyorsanız yüzleşmelisiniz. Kendinize bir ortak bulup evet evet çok korkunç diyerek yenemezsiniz naçizane.