Her neyse burda anlatmak istediğim şey bu postlar zaten birbirimize yardımcı olalım hislerimizi acılarımızı paylaşalım birbirimizin içini rahatlatalım diye yani burda herkes yaşadığı şeyi iyi veya kötü her şekilde anlatabilir bu post açıldı diye kızın üstüne gittiğiniz için savunma gereği duydum tamamen