Sunay_selcuk1 Kızlar ya cinsiyeti hâlâ öğrenemedim detayliya giricem 2 hafta sonra siz kaç haftalıkken detayliya girdiniz ve benim gibi aynı durumda olup detaylida öğrenen var mı
Cansu4401 Sunay_selcuk1 genelde kızlar kendini geç gösterir canım bende 16 haftada ögrenmiştm ama değişede bilşr bebeğiniz uygun pozsyoda hiç durmadı mı acaba
5134 Sunay_selcuk1. 20. haftaya girecegiz bizde öğrenemedik bekliyoruz hayırlısı sağlıklı olsun da kızda evlat erkek te Rabbim olmayan kardeşlerime de sağlıklı afiyetli bebişler nasip etsin 🤲🥰
Sunay_selcuk1 Cansu4401 sanırım durmadı sadece kıza benziyor diyor emin değil yada doktor mu anlayamıyor bilemiyorum ki
deletedmom43191 Cansu4401 😅😅 yanlış biliyorsun 9 haftada kızımın olacağını öğrendim detayliya girdiğimde kızdı gerçekten 😅😅
Cansu4401 deletedmom43191 herkesin bir olmuyo işte canım keşke bende erken ögrensydm doktordan doktorada değişiyo🤣🤣🤣
deletedmom43191 Cansu4401 😅😅😅😅 yok kesin konuştun ya geç belli oluyor diye ben ona nispeten söyledim 😅😅😅 yani beni mesela annem 9 ay boyunca ogrenememis kişiden kişiye fark ediyor
deletedmom43191 Cansu4401 😅😅😅😅 yok kesin konuştun ya geç belli oluyor diye ben ona nispeten söyledim 😅😅😅 yani beni mesela annem 9 ay boyunca ogrenememis kişiden kişiye fark ediyor
Cansu4401 deletedmom43191 çevremde buna çok şahit oldum burdaki yorumlarda da denk geldim değişkenlik oluyo 🤣
CoolMamaMode Haftaya gireceğim detaylıya 22. Haftamda yani . Cinsiyetini net olarak 16 da öğrendim . 12 de kız demişti ama 16 da yüzde yüz erkek dedi sonra 17 de tekrar gittim kesin erkek herşeyi oluşmuş dedi .
Sunay_selcuk1 CoolMamaMode bundan şüpheleniyorum işte bende erkek hissediyorum en başından beri bende acele etmek istemedim
deletedmom43191 Cansu4401 üff bana doğum demeeeee 😅😅😅😅 gelmiyor bu inatçı kız patladım sabirsizliktan 38+5 im haftaya perşembe 39+6 da kontrolüm var doktor birsey demezse ben artık suni için gün isticem yine 41 e kadar bekle derse çıkmam odanizdan diyip zorla gün alcam 😅😅😅
Cansu4401 deletedmom43191 yaaaa senin kızın gelmeye niyeti yoksa sen onu getrt hayırlısyla gelsin inşallah kaç yasındasın bide merak ettim canım🥰🤣
deletedmom43191 Cansu4401 inşallah suniyle gelecek buda ikinci doğum gibi 😅😅😅 yani bu tempoya nasıl doğum başlamıyor anlamıyorum
Cansu4401 deletedmom43191 Rabbim ne zaman derse ozaman oluyo canım bu arada bende 98 27 yaşındayım 🥰🤣
Cansu4401 deletedmom43191 3 buçuk yaşında kızım var şimdi 7+4 ama keseye göre 6 haftalık hamileyim 2 de kürtaj falan filan 🤣🤣🤣