Ecem_P aa bende tiroid ilacı içiyorum. Hatta mide bulantımı söyledim doktoruma, sabah aç kalmak çok zor geliyor çünkü. Sabaha karşı tuvalete kalkınca ilacını içip uyuyabilirsin biraz daha dedi. Böyle birkaç saat aç kalmış oluyorum, uyanınca direkt birşeyler yiyebiliyorum. Doktoruna bi sorabilirsin bence.
Bu arada tsh kaç çıktı, benim 3.15 ti, 25 mg euthyrox kullanıyorum. Dün tekrar bakıldı, 10 gün sonra falan 2.35’e düşmüş çok şükür🙏🏻