Hepsi geçiyor merak etmeyin🥰 şuan okurken o günlere döndüm sanki. Prilam vermişti doktorum bir nebze de olsa iyi gelmişti. Ama ikinci trimester çok daha güzel emin olun, umarım sizin de öyle olur. Bugünler şuan hiç geçmeyecek gibi geliyor biliyorum ne uyuyabiliyordum, ne yemek yiyebiliyordum. Ama hepsi geçti şuan bebeğim kucağımda, darısı başınıza 🙏🏻🙏🏻