seyma0661 Tazeanne74 ay normal doğum olursa bizim de o tarihte doluyor 40 haftamız 😂 ama günümüzü hala alamadık bir umut döner diye bekliyoruz
Bebekmert Tazeanne74 kaç haftaliksiniz şuan doktor kaçıncı haftada verdi tarihi . Bizde 34 haftaligiz haftaya gidicem doktora gün veriri mı acaba
beysenyil Tazeanne74 neden değişiklik yaptılar ki tarihte acaba merak ettim, yarın bende kontrole gideceğim muhtemelen günümüzü verir diye düşünüyorum çünkü yarın 37+4 olacağız 😍
Kubraaa04 Tazeanne74 2600dü cuma günü ☺️yarın tekrar kontrol var çünkü bugün ara ara vajinada batma hissi yaşıyorum
Bebekmert Tazeanne74 ahh sağlıkla gelsin kolaylıkla inşallah . Bizede gün verir öyleyse ayy çok heyecanlı 😍
elifozbeyy 38+1 deyiz. Bugün 23 şubat pazar günü 38+5te sezaryen olacağımı öğrendim. Tuhaf duygular içerisindeyim 🙃
Tazeanne74 elifozbeyy ayy aynı bedende son günler sağlıcakla gelsin bebiş.Stres panik yapma Allah yardım eder kolay geçer inşallah doğumunuz 🤲😍♥️
Turnakus 6 martta aldık sezeryan gününü bizde 38+1 olacağım o tarihte aynı zamanda benimde doğum günümde doğmuş olacak kızım 😍