Merveerol28 irem-16 34+5 olduk biz de, en son 33+3 te 2250 olmuştu, ben de merakla bekliyorum sonraki muayeneyi 🥰
Busranurer Bende bugün 35+3 te doktora gittim. 2398 gram 49 cm boy dedi doktor çok şükür kafa pozisyonuna gelmiş yaptığım egzersizler ise yaramış çok şükür döndü 🤩
Melissduru irem-16 32 yim ama bebişin değerleri 35 ten gidiyor bir çocuğum daha var hareketli kalmaya çalışıyorum ama çokkkk zor 🥲🥲🥲🥲🥲
Edamy Bugün tam 35 olduk en son 33+4 te gitmiştim 2362 kiloydu boyuda uzun demişti pazartesi doktora gidicem bakalım son durum ne oldu. Ama akşam yemeğinden sonra kızım sürekli geriniyor sanırım karnımı taş gibi yapıyor uyku problemleri de başladı bakalım bunlar dışında şu anlık iyi gidiyor 🥰
Amabanavardendi Edamy aynı şeyleri yaşıyorum çok zor karnım aşırı kaşınıyor nemlendiriyorum yinede ayni
Meriel irem-16 normal demişti, tam ben senin posta yorum yaptım nişanım geldi şimdi hastaneye yatışım yapıldı, sanırım artık çok daha önce gelecek gibi ben elendim sizinkiler zamanını beklesinler, hepsi sağlıkla gelsinler inşallah 💕🥰
Yczr Merhaba Allah kolay doğum nasip etsin sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın insallah. belirtileriniz nelerdi acaba ben de erken doğmasından şüpheleniyorum aynı haftalardayız regl ağrısı gibi ağrılar yaşıyorum ama düzensiz. Gelme ihtimali de var bebek kanala gireli bir hafta oldu. Sadece bir anda nisanınız mı geldi öncesinde ağrılar yaşadınız mı Meriel
Busranurer irem-16 1 hafta geride görünüyor dedi doktor bir hafta hiç önemli değilmiş pozisyonundan bile fark eder 1 hafta ilerisi gerisi diye
Meriel irem-16 beş cm açıklık ve düzenli sancıyla bekliyorum bakalım, normal doğuma alınabilir gelmiş bebek zaten dendi, ciğer geliştirici iğne yapıldı onun etkisi iyice gelsin diye bekletiyorlar. inşallah gün içerisinde gelecek oğluş 🥰
[silindi] Meriel bebeğiniz kaç kg ben de 34.haftayım sancılarım ve kasılmalarım var açılmam bir cm yatışım yapıldı ayrıca kolestazım🤦🏻♀️durdurmaya çalışıyorlar ama duracak gibi değil korkuyorum
Meriel Yczr Çok teşekkür ederim tüm yavrularımız kolaylıkla sağlıkla gelsinler 💕 sabahtan regl ağrısı gibi ağrılar gelmişti sonra 12 gibi kanama oldu gece hastaneye gittiğimizde sancılar çok yüksekti zaten ama ben hissetmiyordum.
irem-16 HazelSeren evet canımmm dün görmüştüm senin gönderini. Boğazın ağrıyordu sanırım. Allah şifa versin inşallah ❤❤ seninle günümüz aynıymış yarın bana da haber ver mutlaka❤
HazelSeren irem-16 sağol canım yarın bakalım kontrolüm var ama doktoruma almadım özel ya para vermeyım dıye devlete aldım kan ve ıdrar verıcem dıye bakalım ne olacak haftaya kendı doktorumda kontrolüm
babyUras_ Kubracma çok iyi anlıyorum berbat bişey ağrısı . Ben 1 ay önce grip oldum öksürürken ağrı girdi . 2 gün öncede hapşurdum boşluğuma geldi heralde tamamen kitlendi . Acile gittim ama röntgen falan çekemedikleri için bişey yapamadılar .