irem-16 Merhaba sevgili anneler🥰 35+1 olduk bugün. Sürekli uyumak, dinlenmek istiyorum. Her yerim ağrıyor gittikçe ağırlaştım. Sizde durumlar nasıl? En son ne zaman muayeneye gittiniz ve bebekleriniz kaç kiloydu? 🥰
Baby_B irem-16 34+0 da 2500 idi Suan 35+5 deyiz Cumartesi gidicem muayeneye Sizin kac kg bebis Agirlastim ama yinede iyiyim cok sukur😁 Enfeksiyondan dolayi igneler vuruldum umarim gecmistir İdrar kültürü sonucunu bekliyoruz
Meriel irem-16 ay ben de 35+2’yim, artık her şey çok zor 🥲 15 Mart için gün aldık daha çok var gibi geliyor. Dün kontrole gittik 2460 gramdı. Hepsi sağlıkla gelsinler, biz de çok kolay doğumlar yaşayalım inşallah 💕
Sutkokusu irem-16 Bugün daha yeni 35 haftamıza girdik minik pazımla 😁 Sabahları açlık ile uyanıp kendimi buzdolabının önünde buluyorum . Yedikten sonrada uyku bastırıp nereye devrilsem diye düşünmeden bile sızıyorum. Sonra adamın ya tekmesine yada WC göndermesi üzerine yuvarlanarak gün geçiriyorum 😍😁
babyUras_ irem-16 35+3 olduk 3140 gram dedi doktor . Artik kendimi taşıyamıyorum çok yoruldum bide üstüne kaburgam ağrıyo dayanamıyorum artık . İkinci gebeliğim ilk oğlumda 30 kilo almama rağmen hiç bu kadar ağırlaşmamıştım .
EbruDemir81 Ay artık nefes alamıyorum resmen panda gibiyim evde ordan oraya yatıyorum en son 18 şubatta gittik 2 hafta ileride bizim kız 2800 olmuştu 😅😅
irem-16 Baby_B en son 33+6 da gitmiştim 2176 gram çıkmıştı canım 😂 pazar günü gideceğim 35+5te bakalım ne kadar oldu 🥰 inşallah temiz çıkar senin de kültür sonucun
Pelnztrk Baby_B ay bende 35 olacağım. İdrarda enfeksiyon çıktı biraz, hatta proteinden şüphelendi 24 saatlik idrar testi verdim şükür temiz çıktı çok rahatladım🙏🏻🫠 Salı kontrolümdü 2380gr bebeğim normal mi sizce
irem-16 Meriel oyyy canım benim ben de an itibari ile 35+2 oldum. 18 marta gün alacağız biz de. Pazar günü kontrole gideceğim çok merak ediyorum kilosunu🥰 doktor normal mi dedi sizin bebişin kilosuna🥰 sağlıkla gelsinler inşallah
irem-16 Sutkokusu ben de bugün kötüyüm canım gözümü açamıyorum. Sürekli uyumak istiyorumm hiç bu kadar kötü olmamıştım. Gittikçe ağırlaştım. Gelişimi falan nasıl iyi mi bari🥰
Meriel irem-16 normal demişti, tam ben senin posta yorum yaptım nişanım geldi şimdi hastaneye yatışım yapıldı, sanırım artık çok daha önce gelecek gibi ben elendim sizinkiler zamanını beklesinler, hepsi sağlıkla gelsinler inşallah 💕🥰
gokyuzu1 35+5 den selamlar ☺️ haftaya doktor kontrolümüz 2.bebeğim :) ama heyecan duygular yine karıştı günler yaklaştıkça 🫣😌 Artık karnımı taşıyamıyorum kızımı 41 de doğurdum asla böyle değildim bunda son günlermiş gibi yaşıyorum cinsiyetimiz erkek herkes ona bağlıyor Söyleyeceklerim bu kadar 🥲🤣
Kayra48 gokyuzu1 sat 15 Haziran mı ☺️ aynı haftadayız ve aynı şeyleri yaşıyoruz sağlıkla gelsinler 🙏🙏
Kayra48 babyUras_ maşallah kilosu çok iyi 🧿 bu sefer cinsiyet ne oğlumda hiç zorlanmadım çok kilo almama rağmen şuan 2. Ye gebeyim kız beni çok zorluyor 😞 yinede çok şükür 🙏
Pelnztrk babyUras_ oo maşallah. Baya kg almışşş kız neyle besleniyosunda bebek kilolu :)) ben ctesi 35 hafta olucam 2380di salı günü 😔
babyUras_ Kayra48 benim ikincide erkek ama bu çok zorluyo beni . İlk oğlumu 42 haftada doğum yaptım prenses gibiydim 😅
Haticedemirer irem-16 Bizde bugün 35 haftalık olduk kontrolümüz vardı 2500 kg olmuş kendimi çok yorgun hissediyorum bende
irem-16 Haticedemirer ben de öyleyim canımmm Allah yardımcımız olsun. Ne dedi doktor kilosu için normal miymiş