Kızlar geçen hafta çarşamba kan verdim hıv testini tekrar istediler bugünde verdim doktorum sonucumun ara değerde çıktığını ve yalancı pozitif olduğunu gebeliklerde çok sık rastlanılan bir durum olduğunu söylediler moralim aşırı bozuldu ankaraya tekrar gönderdiler kanımı tekrardan bakılacak o zaman kesinleşecek negatif mi pozitif mi olduğu hiç böyle bir durumla karşılaşan oldu mu beni aydınlatın lütfen