deletedmom43191 12+6 ve 14+1 de perinatolog ikizlerime kız dedi, kendi doktoruma gittiğimde 15+4 lerdi soldaki kesin kız diğerini tam göremedim %70 kız dedi (tek yumurta ikizleri ama tabi Rabbim bilir) yarın 18+3 oluyoruz değişir diye beynim döndü burda okuduklarımdan sonra😂