defnevedoruk Talentedmom bana özelde devlette 14. haftada söylemişti ama devletteki doktorum tanıdık bir alakası var mıdır bilmem🌸
oznuraydins Talentedmom Valla ben bugün gittim 16+ 2 deyiz ama bir ay sonra bakalım net değil dedi özelde geçen hafta büyük ihtimal erkek dedi pipiyi falan gösterdi anlamıyorum hani hangisine güvensek 🤣 madem cihazları bu kadar kötü neden değişmezler yani
asafmom-22 oznuraydins Aslında devletin makineleri daha gelişmiş ama doktor bilgili değilse biraz gecikiyor bence 😂
Talentedmom Tutaste_ rahatsızlandım bebeğe baktı bakarken sordum öyle dedi şuan 2 serum takıldı normalde özele gidiyorum
asafmom-22 Talentedmom Doktorun özeli devleti yok bence şans işi iyi doktora denk gelebilmek. Erkek bebek kendini daha çabuk gösteriyor nazlı değilse malum pipisi ortada doktorda bilgili ise kordon mu değil mi bilir😄 Kız bebek biraz geç gösterir derler 🫠
Tutaste_ Talentedmom geçmiş olsun noldu. Özelde daha iyi bakarlar burdakini sen boşver herkes kız derken burdakı bana erkek dedı sallamasyon 6 doktor kız demıştı bana 😀😀😀
asafmom-22 Talentedmom banada kız gibi ama poposu dönük birdahaki gelişimde daha net söylerim dedi normal yani devlete gidiyorum 🥰
SenaAtis deletedmom43191 12+6 ve 14+1 de perinatolog ikizlerime kız dedi, kendi doktoruma gittiğimde 15+4 lerdi soldaki kesin kız diğerini tam göremedim %70 kız dedi (tek yumurta ikizleri ama tabi Rabbim bilir) yarın 18+3 oluyoruz değişir diye beynim döndü burda okuduklarımdan sonra😂
Talentedmom staRmama 16.haftayı bekliyorum özele gidiyorum normalde hastalanınca devlete geldim merkez uzak küçük ilçede yaşıyorum.