Rabiul yeni_anne2 doğum raporuyla kendi adıma randevu almıştım aradığımda bu şekilde bilgi verdiler bana
ibcmom yeni_anne2 yeni doğum diye bi sekme yok mu? ordan alınıyor diye biliyorum. eğer büyüksehirde yasamıyorsanız randevuya ihtiyac yok zaten
Elismom yeni_anne2 çok acı çektiğimi gördüğü için bişey diyemedi 😁 ha bu arada kimlik eve gelene kadar haberi yoktu 😁 kimlik gelince şokingggg oldular 😂
Alone yeni_anne2 kendi Tc niz ile randevu alacaksınız eğer kendiniz gidecekseniz. Eşiniz gidecekse randevu için onun Tc sini girmelisiniz
yeni_anne2 Alone randevuz gitti sadece doğum belgesiyle helettık çıkarmış geçici kimlik verilmiş teşekkürler
feynnur yeni_anne2 kendi ikametgahımızın kayıtlı olduğu nüfus müdürlüğünde mü yapmalıyız? Ben şehir dışında doğuracağım ve bi süre de orda kalacağım başka nüfus müdürlüğünde yapabilir miyiz
yeni_anne2 feynnur bilgim yok maalesef biz kendi bağlı olduğumuz yerde çıkardık arayıp bilgi alabilirsiniz