yeni_anne2 minnakpandam2025 her hangi bir tc vs yok nasıll alınıyor randevu aradığım zaman geçerli bir tc girin diyor o yüzden
yeni_anne2 deletedmom43191 evett çünkü neye göre randevu alıcaz tc vs yok bende bu yüzden sormak istedim
ibcmom yeni_anne2 yeni doğum diye bi sekme yok mu? ordan alınıyor diye biliyorum. eğer büyüksehirde yasamıyorsanız randevuya ihtiyac yok zaten
Alone yeni_anne2 kendi Tc niz ile randevu alacaksınız eğer kendiniz gidecekseniz. Eşiniz gidecekse randevu için onun Tc sini girmelisiniz
Girlmama yeni_anne2 o kadar kalabalık oluyor ki randevu almanız en iyisi 199 a bağlanın ya da e devletten kendi adınıza randevu alın
Esum48 yeni_anne2 sadece dogum belgesuyle randevusuz gitti esim. Ama devlette dogum yapanlar artik hastanede cikartabiliyor dogurdunux mu ? Ya da devlettr mi dogurdunuz ?
Elismom yeni_anne2 2021 yılında kızıma doğum yaptığımda hemşireler uğraşmayın direk burdan çıkarabiliriz dedi bende öyle yaptım hastanede çıkartım kızımın kimliğini 😁 veee iyiki ben çıkardım biraz değişiklik yapmış oldum 😉😁