Scb rica ederim canım. Ben normalde Pendik Marmara’ya gidiyordum oradan gün de almıştım ancak oradaki doktor rahatsızlanıp rapor almış bu yüzden tuzlaya gittim sekreterle konuştum önce o da sadece Bahadır bey yapıyor bi konuşun dedi girdim konuştum o da sağolsun başından atmadı çünkü randevuları baya dolu yarın aç gel dedi gittim hallettik.