Cnsmrc Canım gelişim hastanesinde ki doktorları hiç önermiyorlar kadriye çiçek diye bi doktor varmış bebekler doğarken vakumla çekiyormus sakat doğuyormuş filan. Ben palmiye de Ertan Aydın’a gidiyorum çok çok çok memnunum Allah razı olsun ne zamana arasam mesaj atsam ilgilenir benim çoğu hamile arkadasım Ertan Aydın’a gidiyor. Süleyman Aslan a da kuzenim gidiyordu. Pazar günü düşük yaptı 8 haftalıktı bebeği doktoru aradık şehir dışındayım dedi mesajla yanıt verdi üstelik . Hemen Ertan aydını aradım hastaneye geldi baktı . Asla gitmeni önermem kuzenim doğuracak olsa umrunda olmayacak doktorunun