Talentedmom Gzm122 satarsın o yüzden pahalı almaya gerek yok ben dolaptan aldım annemin sütü gelmemiş 2.el olarak aldım aslında böyle almak daha mantıklı geliyor bana
Canandd Bende bebebaonun breast pump modelini aldım.çalışıyor olacağım bebeğim hala emerse sağım önemli benim için. Umarım kullanabilirim çünkü özellikle dışarda yada babaya bıraktığımda süreci yöneltebilmesi için iyi olacağını düşünüyorum.