Gzm122 ben ne olur ne olmaz diye aldım açıkçası çok para vermek de istemedim. Kiwi baby aldım cok da memnun kaldım 650 lira gibi bir tutardı. İlk günlerde kolostrum sağarım en azından demiştim , en fazla 10 kere falan sağım yaptım 😂 bebeğim 84 günlük gecen gün sterilize edip kutusuna kaldırdım😂😂 belki yakınlarınızdan elinde olup kullanmayan vardır. Bebekten bebeğe göre değişiyor sanırım , ben geçenlerde sağım sütü vermeye çalıştım içmedi o yüzden artık sağım yapmam diye düşünüyorum