Selim_Alparslan Ebruli1903 gerek yok zaten artık test yapmanıza bugün ve yarını degerlendirmeniz yeterli. Zaten yumurtlamissiniz
birkizanneesi Ebruli1903 yumurtlama ovulasyon kelimeleri neden kullanılmazsa ben de onu anlamıyorum doktorlar pik mik demiyo 😅ben de sayende öğrendim canım neyse öğrenmem işe yarar burda ama kullanmam 😅
Selim_Alparslan Ervahayal postu açan hanimefendininki gibi ikiside aynı koyulukta olunca çatlamış oluyor canım ordan örnek bakabilirsin
Ervahayal Selim_Alparslan bende ikisinde aynı koyulukta olması gerektiğini bildiğim için 15. Günü değerlendirmedim ama 15. Gün yumurtlama diyenlerde var bende günü kaçırdım diye üzüldüm kafam karıştı iyice
Ebruli1903 Selim_Alparslan bende 19. Gün oldu ama testim yok daha yapmaıcam test sorun olmaz herhalde
Selim_Alparslan Ervahayal hayir canım yumurtlama olmamış. Bu testleri yaparken sıvı aliminizi 2 saat kadar kesin olur mu oda çok etkiliyor.
Selim_Alparslan Ervahayal gec yumurtluyorsunuz sanırım bende geç yumurtladim 20. 21. Günleri bulmuştu. Test yapmaya devam edin 💖
Ervahayal Selim_Alparslan 2 saat sıvı almıyorum ona dikkat ediıyorumda ondan önce çok su içiyorum acaba ondanmı çok silik çıkıyor