Ebruli1903 Cimcime30 bugün değerlendireyim dün değerlendirdim yarın da mı değerlendireyim test yapmaya devam mı
Cimcime30 Ebruli1903 aynı bnm gbı oldun 🤣bugün degerlendır yarın da yap siliklesmısse catlamıs denektır yarındandegerlendır
Ebruli1903 Cimcime30 ay test bitti eczanede yok yakında netten versem yarına gelmez yapmasam ne olur 😀
Selim_Alparslan Ebruli1903 gerek yok zaten artık test yapmanıza bugün ve yarını degerlendirmeniz yeterli. Zaten yumurtlamissiniz
birkizanneesi Ebruli1903 yumurtlama ovulasyon kelimeleri neden kullanılmazsa ben de onu anlamıyorum doktorlar pik mik demiyo 😅ben de sayende öğrendim canım neyse öğrenmem işe yarar burda ama kullanmam 😅