QueenMommy CoolMamaMode Ay 21 haftadayım aynı seyi suan ben yasıyorum korkuyorum dün bel ağrım vardı sabahta öyle yemek filan yaptım şimdi kasığımfa çok feci bir ağrı var hareket edemiyorum 🥹🥹🥹
CoolMamaMode QueenMommy yaaa bende ayakta kalınca ya da eğilince çok ağrım oluyor bende bu gün dinlendim hafif geçti sende bu gün yarın dinlen olmazsa . Bel ağrım benimde hep var sırt bi de sanırım daha da büyüdükte bebiş bu sırt ağrıları artacak gibi
Yldzserindere QueenMommy bende aynı şekildeyim bi de ev değiştiriyorum ayakta durdukça daha da artıyor
QueenMommy CoolMamaMode evet biraz uzandım suan geçti ama hafif hafif tekrarlıyor normal mi bu ağrı korkmalımıyım
CoolMamaMode QueenMommy yani internette bebek bu zamanlarda büyüme atağı geçirdiği için ağrı olur yazıyor ama buradaki arkadaşlarda bazıları enfeksiyon dan dolayı ağrımış mesela yine tabi ağrı devam ederse doktora gitmekten fayda var benim şimdi geçti ağrı dinlenince tekmesini de hissediyorum biraz sakinledim . Salı günü de detaylı ultrason a gideceğim nasipse
QueenMommy CoolMamaMode bende çsrsamba günü gidicem detaylıya enfeksiyon ağrısını bilirim bu enfeksiyon ağrısı değil bildiğin sancı idarda yanmada yok bakalım brnmde geçti devam edrrse gece giderim doktora
Nidaveuras Benim ağrılarım var dedim hemen vajinal servikal uzunluk kontrolü yapıldı ve hunileşme görüldü aynı zamanda servikal uzunlukta biraz kısalma vardı.hemen ilaç başladı dr mesela ve sürekli yatmamı ayakta kalmamamı söyledi.basite alıncak şeyler dedi ağrı için.
CoolMamaMode Nidaveuras aaa çok teşekkürler . Peki bu ağrılar devam ederken de yine de bebeğinizi hareketini hissediyor muydunuz
Nidaveuras CoolMamaMode evet evet hissediyorum özellikle karnım tok sol ya da sağ tarafıma yatınca aşırı bi hareketlenme oluyor
Mom27agust CoolMamaMode bende de yanma yoktu sağ ve sol kasıklarım da şiddetli olmayan ama can sıkıcı ağrılar vardı
CoolMamaMode Nidaveuras çok teşekkür ederim şuan azaldı ağrılarım haftaya gideceğim doktora söyleyeceğim bakalım umarım kötü bi şey çıkmaz
QueenMommy CoolMamaMode Ben bugün dayanamayığ gittim suyum fazlaymıs ondan ağrım oluyormu sekerden süphelendi yarın sonuclarım çıkıcak bakalım 1 hafta önden gidiyor 21 olması gerekirken 22 hafta gözüktü
CoolMamaMode QueenMommy aaaa suyun fazla olduğu için mi ağrı oluyormuş ay hiç aklımıza gelmeyecek şeyler .. şimdi nasılsın daha iyisindir inşallah .. önden gitmesi kötü mü ki genelde geriden gelmesi sıkıntılı gibi düşünülür önden gidiyorsa demek ki gelişimi iyi diye düşünürüm ben ama bilimsel bilmiyorum tabi ki
AybenYB CoolMamaMode ben de 21+2deyim, bana da böyle adet ağrısı gibi sanki böbreklerim ağrıyormuş gibi oluyor arada, dinlenince geçiyor, ben bazen fazla evham yapıyorum doktor diyor ki niye geldin 😂
CoolMamaMode AybenYB yaa aynen regl ağrısı gibi bende bu gün geçtiği için gitmedim ama haftaya gideceğim randevum var kesin söylicem yani .. aman kötü bi şey olmasında yine gidip sormak kötü değil olsunnn :)