CoolMamaMode Kızlar merhabalar . 21+2 deyim bu zaman a kadar da herşey yolunda gitti çok şükür herhangi düşük riskim de olmadı haftaya da detaylı ultrason var . Ama dün öğlen sağ kasığıma bi ağrı girdi böyle yürüyemedim ağrısından uzandım. Gece sabaha karşı geçti ama şimdi de direk tüm kasığım ağrıyo bacağımı yukarı kaldıramıyorum mesela hani öyle ağrı yürürken çok bi şey yok ama . İnternetde de bebek büyüdüğü için ağrı olabilir yazıyor . Bu durumu yaşayan var mı aranızda. Ve bebeğimin hareketini hissediyorum tekmesini filan
Kudenova CoolMamaMode bende de olmuştu regl olcak ağrısı gibiydi hem de bi kaç gün geçmedi hiç. Doktorum normal dedi bu haftalarda brbekler büyüme atağı yaşayacı için rahim kendini hazırlıyo dedi. Ki bi kaç gün sonra karnım kocaman olmuştu sanırım oğlum da baya hızlı büyüdü o zamanlar çünkü hareketleri çok netleşti. Bi de yanlarım kaskatı olurdu
Kudenova Yzc_asli CoolMamaMode hareket takibi için erken riskli gebeliklerde bile en erken 24. Haftada takip ediliyo normalde 28 den itibaren edilmeli. İçin rahat etsin bence git doktorundan rica et kalbini dinletsin
Mom27agust CoolMamaMode benimde kaşıklarıma ağrı girmişti ayağa kalkarken basınca daha da acılı hal almıştı bayağı korkuttu sonra tahlil yapınca enfeksiyon idrar yıllarında çıktı tedavi olunca ağrıda gidiyor canım korkma
gamze_gs88 CoolMamaMode cuma günü kasıgımda ağrı vardı dayanamadım acile gittim enfeksiyon varmış her ağrı rahmınım büyüdüğü anlamına gelmıyormus antibiyotık başladı doktor çok şükür 1-2 gündür ağrım yok
Yzc_asli Canım bence normaldir rahim büyüdüğü için kaslar geriliyor ama haraketleri 2 saatte en az 10 kere hissetmeniz lazım diyorlar takip et hissedemezsen eğer acile git hissetmiyorum diye bakarlar için rahatlar, kötğ bir şey olduğunu düşünmüyorum ben
CoolMamaMode Yzc_asli anladım ya bende bilemedim bi geçer gibi oluyor bi ağrı giriyor olmazsa acile gideyim orada da bakarlar di mi
CoolMamaMode Kudenova haftaya detaylı ultrasonda da görülür illaki ama haftaya da kadar da beklemek de istemiyorum eğer bu günde geçmezse bi sizlere sorayım dedim yine insanın içinde bi kuşku oluyor malesef büyüdüğü içindir muhtemelen ama insan emin de olamıyor ki
Ates06 Aynısı bende de olmuştu sağ tarafımda bacağımın birleşim kısmında günlerce devam etti hatta gayet normal ayrıca hareket tabiki yapmak için bencede çok erken ona takılmayın bu haftalarda
CoolMamaMode Ates06 çok teşekkür ederim ♥️ yani arada tekme atıyor zaten de bu kasık ağrısı dün ve bu günde olunca biraz canımı sıkmıştı çok sağolun
Kudenova CoolMamaMode merak etme bi kaç hafta sonra her gün hissetceksin hareketlerini🫠 aslında şimdi gitsen de yapılır detaylı ultrason. Randevunu erkene çekme şansın var mı
Perihan3 Ben de 26+4 haftaligim mutfak dolaplarini temizlerken sag kasigima bir sanci girdi kasilma seklinde bacagimi harekrt ettiremiyorum uzandim dinlendim simdi daha iyi bebis buyuyor
CoolMamaMode Perihan3 bende bi süpürge tutmuştum öyle bi iş yapıp böyle olunca da kendimi suçluyorum bazen yapmasamıydım diye 😞 iyi çok şükür bende bu gün uzanıp dinleneyim bakalım geçecek mi
CoolMamaMode Kudenova evet 20-24 arası demişti doktor ama 22 de gidin demişti o yüzden haftaya diye almıştım belki yarına olursa çekerim randevuyu
CoolMamaMode Mom27agust aaa acaba enfeksiyon mu var ki bi yanma da yok idrar yaparken ama içten de olabilir belki bol su içeyim bu gün .. çok teşekkür ederim
Mom27agust CoolMamaMode bende de yanma yoktu sağ ve sol kasıklarım da şiddetli olmayan ama can sıkıcı ağrılar vardı
CoolMamaMode gamze_gs88 çok geçmiş olsunn . Şuan geçti mesela ağrı yani daha az bi duş aldım belki de kaslar mı gevşedi bilmiyorum . Sizin dayanılmayacak gibimiydi nasıldı ağrı şiddetiniz
gamze_gs88 CoolMamaMode baya şiddetliydi sanki sancı gibi ben acile gittiğimde sancım var dedim zaten çok şükür geçti cuma kontrolüm var