Ftmmmm Merhaba , yarın 32.haftama giriş yapıyorum çalışamaz raporu alacağım . Doğumum 38.haftada sezaryen olacak muhtemelen sondaki 2 hafta doğum sonrası aktarılıyor diye biliyorum doğru mudur acaba
Aysungrc Ftmmmm merhaba 32. Haftaya girdiğinizde mi veriliyor çalışamaz raporu yoksa 32yi çalışıp mı veriyorlar bu konuda bilgilendirir misiniz
Bakhelehele Ftmmmm merhaba hocam bebek normal süre içinde doğduğu için maalesef aktarılmıyor. Prematüre doğumlar aktarılıyor sadece.
Bsraklc92 Ftmmmm ben ilk çocuğumda 37+6 da doğum yapmıştım ve 2 haftam doğum sonrasına aktarıldı aktarılıyor yani hocam merak etmeyin
deniz_shd Erd_mel Evet 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası olarak hesaplandığı için o 3 hafta aktarılıyor sonraya
Mervecimmm deniz_shd benim bildiğim bebek 37. Hafta itibariyle doğarsa 37-40 arasında kalan haftalar aktarılmıyor. Ama aktarılır diyen de çok umarım aktarılır
Mervecimmm Bakhelehele ben de böyle biliyorum ama aksini söyleyen o kdar fazla ki bilgimden şüphe etmeye başladım
Bakhelehele Erd_mel Erken doğum olması halinde aktarılır 37. Haftadan sonra doğan bebek vaktinde doğum sayıldığı için aktarılmaz. Siz yine de net bi şekilde öğrenirseniz bizi de bilgilendirin lütfen
Ruzqarqulu Mervecimmm ilk dogumum 38. Haftadaydı mebbis izin işlemlerinde bile aktarıldığı ile ilgili açıklama duruyor. Neden aktarılmaz ?
Bakhelehele Mervecimmm herkes de kendinden çok emin yazmış hangimizin doğru acaba. İnş aktarılıyordur bu arada 😊
Mervecimmm Ruzqarqulu benim bildiğim bebek pramatüre doğarsa aktarılıyor 37. Haftadan sonra doğan bebekler prematüre olmadığı için aktarılmıyor ama iddia etmiyorum tabi yanlış biliyor da olabilirim. Emin olun aktarılmasına ihtiyacım var 😁
Meryoss Ftmmmm 32 haftalıkken çalışamas raporu aldım 35 haftalık doğum yaptım aktarıldı hocam 32+0da almalısınız raporu
Kubra6694 Mervecimmm kesinlikle yanlış biliyorsunuz 38+3 de doğurdum. Ve aktarıldı. Tam hesapladigim gibi çıktı.