Hamis354225 Ftmnnr aslında yıllardır orada en eski doktorlardan diye biliyorum, ama çok bilinmiyor sanırım, maşallah sizin az kalmış planlı bir tarih var mı normal doğum için mi bekliyorsunuz
Ftmnnr Hamis354225 normal doğum için bekliyoruz 40 haftaya kadar dogmazsa zorunlu sezaryene olucakmisiz hayırlısı bakalım siz kaç haftalıktınız
Hamis354225 Meryeli evime yakın ve ebe, hemşire ekiplerinin doğum ekiplerinin iyi olduğunu duyduğum için
Bus_bus Hamis354225 2 senedir Egepol Cem Büyüktosun’a takipliyim ilk oğlumu 2023 Mart ayında kucağıma aldım şuan 32 haftalık ikinci oğluma gebeyim.Kendisinden çok memnunum ama doğum ücretini bu sene için maalesef bilemiyorum tamamlayıcı sigortam mevcut çünkü
Hamis354225 Bus_bus 61bin tl miş ben görüştüm, şuanda bende Şükran Kopala gidiyorum doğumu orada yapmayı düşünüyorum nasipse
Ardennnnn Hamis354225 oğlumu orda doğum yaptım kısmetse kizimida orda yapiycam cem büyüktosuna gidiyorum çok memnunum ☺️☺️
Hamis354225 Ardennnnn kaç haftalıksınız acaba? Birde son haftalarda 15 günde bir gitmeye başlayınca her gidişte muayene ücreti veriliyor mu yoksa ayda 1 kere mi acaba?
Ardennnnn Hamis354225 ben henüz 18 haftaligim yani o zamanı pek hatırlamıyorum açıkçası ama sanırım 15 gün süresi var diye biliyorum geçen test sonucumu aynı hafta içinde ücretsiz baktırdım
anayimbenanaaa Hamis354225 ben Egepolle anlaşmalı Övgü Doğan’a gidiyorum doktorun kliniği Alsancak’da ilk kızımı 2023 Haziranda yine Övgü hanım Egepolde doğurttu bayramın 1. gününe denk geldi doğum hastane boştu rahattım baya gayet iyiydi yani şimdi bu ay içinde tekrar doğumum var bana 65 bin tl fiyat verdi. Geçen bi arkadaşım dışardan takipli başka bir doktorla Egepolde doğum yaptı fakat sezeryan o 100 bine doğurdun sezeryan olmasınında etkisi vardır tabi
Zeynep_ce Hamiss @“Hamis354225” bende Şükran Kopal a gidiyorum 28 haftalık olduk geçen ay Bizede doğum için 61 bin tl dediler.Ama sormayı unuttum kendimiz oda süsleme yapabiliyor muyuz küçük çaplı bilginiz var mı?
Hamis354225 Zeynep_ce ne kadar süredir gidiyorsunuz Şükran hanıma memnun musunuz? Birde herhangi bir sorumuzu sormak için falan numarasını veriyor mu acaba?
Zeynep_ce Hamis354225 16. Haftadan beri gidiyorum şuan 28 haftalık oldum.Memnunum Şükran hanım dan ama numarasını alma gereği duymadım doğuma yakın alırım verir diye düşünüyorum.Sıcak kanlı güler yüzlü bi doktor.Ben tahlilleri devlette yaptıracağımı söyledim gayet anlayışla karşıladı devlette tahlilleri yaptırıyorum Şükran hanım sonuçlarına bakıyor.