Hamis354225 Egepol hastanesi ile anlaşmalı Ayşe inmeze giden oldu mu acaba? Memnun kaldınız mı ücreti nasıl, süreç nasıl ilerliyor? İl dışından geldim doğumum için memlekete şuan 30.haftadayım acil doktor seçmem gerekiyor yardımcı olabilir misiniz?
Nuraydiyebiri Hamis354225 ilk doğumumu da Gökalp beyde yaptım. Şimdi ki gebeliğimde de Gökalp beyde takipliyim. İlk gebeliğim riskliydi, vandan gelmiştim. 33. Haftamda kabul etmişti beni. Kendisine çok güveniyorum.
Ftmnnr Hamis354225 ben de Egepol takıplıyım ama başka bu doktordayım kendısınden memnun olmadığım ıcın orayla devam etmeme kararı aldım ama erkek doktorlarından bır tane bıle kötü yorum almadım hepsi mükemmel erkek doktorlar ıle devam edebılırsınız
Ardennnnn Hamis354225 oğlumu orda doğum yaptım kısmetse kizimida orda yapiycam cem büyüktosuna gidiyorum çok memnunum ☺️☺️
Hamis354225 handee3535 peki şu konuda bilginiz var mı acaba hastane doktoru ile anlaşınca gece örneğin suyumuz geldi normal doğum için hastaneye gittiğimizde kendi doktorumuz mu geliyor, yoksa oradaki nöbetçi doktor mu giriyor doğuma
handee3535 Hamis354225 Kendi doktorumuz geliyormuş öyle söyledi doktor. Ama ne kadar doğru bilmiyorum. O an işler değişir mi bilemiyorum. Ama o hastanede tüm doktorlar mükemmel olduğu için, başka birisi gelse bile problem olacağını düşünmüyorum 🙏🏼 Özenle seçilmiş doktorlar var hep.
Nuraydiyebiri Hamis354225 daha önceden nöbetçi doktor geliyordu. Yani 6 yıl öncesi için öyleydi. Ama artık takipli doktor geliyor sanırım. Çünkü geçwn pazarteai son kontrolüme güttim. 3 marta sezaryen günü kararlaştırdık. Bebek daha erkej gelirse sen fel hastaneye, burdan beni ararlar gelirim dedi.
Bus_bus Hamis354225 2 senedir Egepol Cem Büyüktosun’a takipliyim ilk oğlumu 2023 Mart ayında kucağıma aldım şuan 32 haftalık ikinci oğluma gebeyim.Kendisinden çok memnunum ama doğum ücretini bu sene için maalesef bilemiyorum tamamlayıcı sigortam mevcut çünkü
handee3535 Ftmnnr Evettt. Az Sonra Gökalp beyde randevum var benim de 😅 Başımızdan eksik olmasınlar 🌸
Hamis354225 Ftmnnr Bende orada kadın bir doktora gidiyorum da içime şüphe düştü o sebeple sormak istedim, peki hangi konuda memnun kalmadığınızı söyleyebilir misiniz
Ftmnnr Hamis354225 benim eşim başından beri pek memnun değildi sırf ben memnunum diye gidiyorduk geçen karnıma kramplar girdi azıcık kanamam vardı ama çok küçüktü hani öyle bı krampki açıdan gozlerimden yaşlar geliyordu 3 saat o ağrıyı çektim evde sonra eşimi bekleyip hastaneye gitmeden önce yazdim ne yapcami bilemedim o an çevrimiçiydi ben yazarken ben yazdıktan sonra bı 15 dk kesintisiz de çevrimiçi kalmaya devam etti eşim de kızdı devlet Hastanesi’ne gittik orda sancım çıkınca devlet hastanesi beni çıkartmadı sancin çok bu şekilde eve gidemezsin dedi ben dokoruma yazdım böyle böyle diyolar dedim 3 gün boyunca kalmam gerekiyormuş dedim orda kal doğum başlayınca gelirsin dedi devlet hastnesi herhangi bir sorun olduğunda ben seni nurdan cikartmam dedi benim doktorum bu sorunu göz önünde bulundurmadi ertesi gün çıkınca muhakkak muayene ye gel diyebilirdi demedi hastaneden çıktıktan sonra yazdı durumu anlatınca da ben zaten demiştim dedi birde mesaj atıyorum bana den kimsin diyor sen kimsin derken ? İnsan hastasını kaydetmezmi güvenimi sarstı çok çıkınca kendim muayene için gittiğimde şakayla karışık laf sokar gibi oldu nst de sancım çıkmadı hiç bir şeyin yok diyo bsna yalancı muamelesi yapmış gibi hissettim bı güvenim kalmadi yani ama son zamanindsyim mecbur devam edeceğim başta anlaşıp psra verdim ama şimdi muayenelere giderken isteksiz gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunuz
Hamis354225 Ftmnnr yaşadığınız olaya çok üzüldüm🥺 umarım bir tekrarını yaşamazsınız ve sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız kaç haftalıksınız acaba? Ben Şükran kopala gidiyorum ama henüz 1 kere gittim
Hamis354225 Ftmnnr aslında yıllardır orada en eski doktorlardan diye biliyorum, ama çok bilinmiyor sanırım, maşallah sizin az kalmış planlı bir tarih var mı normal doğum için mi bekliyorsunuz