cansuk34 evet bıçak saplantısı gibi ama benim sağ yumurtalığımda kist olduğunu öğrendik birazda kanama yapmış onun için ağrım oluyormuş ağrı hala devam ediyor ama betam yükselmeye devam ediyor yarın doktor kontrolüm var keseyi görebiliriz dedi doktor bakalım