Kızlar beta değerime göre hamileyim ama çok aşırı kasık ağrım var etlerimi koparıyormuş gibi sanki değişik bi ağrı ayağa kalktıkça saplanan bi ağrı diyebilirim beta değerimi takip etmek için acile gittiğimde doktor keseyi görmeden müdahale yapamam keseyi görmem lazım onun içinde çok erken dedi betam 68 di pazar günü tekrar kan vermedim daha