DerenMrt seymabyt bende önerilenlere bakıyorum kolaylık olsun dedim bir ay iade sürem var aslında çok içime sindi çok beğenerek almıştım yine de bakıyorum 😅
seymabyt DerenMrt ayy içine sinmis ve almışsın bence hiç kafanı karıştırma bir daha çünkü bu dönemde herseyi daha fazla takar olduk bence 😂 normalde saçma gelecek seyleri bile o kadar çok düşünüp takıyorum ki 🤦🏽♀️
DerenMrt seymabyt daha bugün eşime dedim ki ne kadar gereksiz şeylere ağlamışım ilk başlarda ne çok şey takmışım dedim Allah sağlık versin geçiyor hepsi ☺️
OgretmenEva seymabyt uzun ömürlü bir ürün tek elle açılıp kapanıyor ve çok hafif güvenli oluşu gibi birçok tercih etme sebebi var o yüzden şartlar el veriyorsa çekinmeden alınacak bir ürün
eveb19 seymabyt biz kraft twist xlx aldık henüz kullanmak nasip olmadı ama yorumlara da bakarak aldık 😊
Tugba2626 Kubrafatih ben daha almadım ama bunu alıcam . Yalnız çok kullanışlı ve güzelmiş baya da satılıyor . Arkadaşım Adapazarı’nda yaşıyor herkeste bundan varmış bende görünce beğendim
Cemnec Doona bebek arabası mukemmel bir urun bence biz kullanıyoruz cok rahat ,portatif ve kucuk . Videosu http://www.doonabebekarabasi.com
eveb19 Kubrafatih ben yılbaşından önce alırken 1900 e aldım yılbaşından sonradan beri bakıyorum e bebekte 3500 den düşmedi. Ama şubat indirimi oluyor ya kraftin gününü takip edin 😊
Nesliihann Bs45 Bende o arabayı almayı düşünüyorum da henüz yakından inceleme fırsatım olmadı nasıl kalitesi oturma düzelmeği vs bazıları çok kalitesiz ince oluyor demirleri çocuğa batarmış gibi bilgilendirirseniz memnun olurum 😊🌸
Bs45 Nesliihann Yok canım gayet güzel ben içime sinerek aldım oturma pozisyonu puseti altta saklama için bolmeli yeri filen var fermuarli istiyodum açık olunca görünüş olarak sevmiyordum. Saglamlik olarak gerçekten sağlam yani ben beğeniyorum.
Bs45 Nesliihann içinde ayriyetten destek yatagi filen vardı güzeldi yani. Elele 2 çeşit ama allroad olanı bi tık daha iyi.
BeyzaXx Mamas papas ocarro aldık biz, eşimin yeğeni gelince kullandık. Sürüşü kullanışı inanılmaz rahat çok konforlu. Tek sıkıntı ağır geldi bana biraz çocukla tek basıma kaldıramam gibi.
Kubrafatih eveb19 bende 1.800 e alıcaktım o zamanlar erken diye almadık 🤷🏻♀️ Nasıl pişmanım🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Limonannesi aaasenaaa Prego Quattro yorumlarında pusetinin çok küçük olduğu 3 ay bile zor kullanıldığı yazıyor çevrenizde bu arabayı kullanan var mı çok beğendik karar vermiştik bu arabayı alacaktik yorumları okuyunca vazgectik🤔
aaasenaaa Limonannesi arkadaşım yeni doğum yaptı sayılır 2 ay oluyor hiç bir sorun yaşamadıklarını söylüyor 🤗 pusetlerin zaten ömrü kısa herkesin bebeğinin iriliğine göre değişen bir durum