seymabyt ben stokke alacaktim cok agir ve bagaja sığması ayri bi olay olduğu için 2 yaşından sonra kullanılmadığı için herkes baston kullandığı için tercih etmedik, travel alalım dedik yeni doğan puseti mecburi zaten, katlanınca küçük olması+ hafif olması çift yön kullanımı 4 yaşa kadar rahatlıkla kullanılıyo olması+ Sepet genişliği+ tekerlek kalitesi çok önemli imiş.. apartman dairesinde oturuyosanız,asansör yoksa/aracınız yok ise tek başınıza dışarı çıkıyorsanız genellikle hafif olmasına dikkat edin, ben mamas papas urbo kullanan bir annenin baston araba baktığını biliyorum henüz 7 aylık bebeği tek dışarı çıkarken kullanamiyormuş asansör olmadığı için araba ağır geliyor konforlu ama sırtta çanta şeklinde taşınan baston araba bakıyordu, demem o ki elinizde bebek bebek çantası bebek arabası zorlanacaksanız baston olup aynı zamanda pusetiyle kullanılanlar var joie litetrax 4 ona bakabilirsin eğer aracım var ağırlığı normal olsun konforu önemli sağlam bi tane aliyim bütcemde 4 bin civari ayırırım diyorsan mamas papas ocarro öneririm diğerleri pahalı olabilir daha alt bütçelerde olanı da var elele ranger /prego quatro memnun olunan arabalar mış..