Damlayaz Minnoskiz teşekkürler ama ilk oğlum zayıf doğdu.3 kg doğup 2700 düştü. bu haftalarda 1400 gramdı. Zayıf bebekleri doğduktan sonra büyütmesi dha kolay oluyor hızlı kilo alıyolar 😊 kilolu olunca süt yetmiyo vs.
Dileksah Minnoskiz sagol canım umarım senin bebişinde saglıklıca büyüsün inşALLAH saglıklıca alalım kucaklarımıza
Cemnec Minnoskiz gunde 2 elma ve ve 1 lt tamek %100 elma suyu kesinlikle bebege anne karnında kg aldırıyor
Ssseval Cemnec elma suyunu bi hemşire anne sütü yapıyo demiş ozamanda içmeliyiz. Elma kompostosu olarak içsek olmaz mı, meyvesıyu bana çok tatlı geliyo
UykusuzAnne Şu çocukların kilosunu rahat bırakın yahu zayıf doğsunlar ne olacak daha kolay çıkar hem 😄 doğunca güzel besler topaç gibi yaparsınız. Kiloları olması gerekenden çok düşük çıkmadığı sürece örneğin 2 olması lazımken 1 değilse dert etmeyin bu kadar 300-500 gramı.
Minnoskiz UykusuzAnne kesinlikle haklisiniz ama insan iyi besleyemiyor muyum diye düşünüyor bence bu konuda ,annelik psikolojisi devrede ondan bence 😂
Ssseval Minnoskiz 32 de 1800 canım . Bende meyve ile yaşıyorum yemek yiyemiyorum. Bebişte depoları boşaltıyo değerlerim düşük😂