Ben de 5+4 deyim. 5+2 de kan verdim beta 1400 çıktı. Bugün tekrar gittim belki ultrasona bakar diye. Bakmadı. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Doktor keseye bakmadığı için üzüldüm açıkcası. Devlet hastanesine gittiğim için mi çok bakmıyorlar bilemedim . Böyle olunca özele mi gitsem diye düşünmeye başladım.