Meral_63 Simge_gunes bende de kese göründü iki hafta sonra kalp atışını duymaya gidecem çok heyecanlıyım 🐣
erikarpuz Kubravci55_ keseyi 5+2de dün gördüm kan pıhtılaşmam var 2 kürtajım oldu daha önce doktor tam 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı 7+2de gidicem
melimo 2 şubatta regl olmam gerekıyordu öncesinde gebe oldugumj öğrenmiştim tabi ama 10 şubatta betam 2994 çıktı yüksek mi anlayamadım henuz gitmedik doktora
nur-ay Kubravci55_ merhaba bende cuma tam bes haftalık cuma randevum var hayırlu haberler alalım inşallah hepımız
Kubravci55_ nur-ay bende bugün itibariyle 5 oldum. Nasipse sabah gideceğim kontrole. Hakkımızda hayırlısı olsun 🌸 sizin de kasik agrisi arada bıçak saplanma gibi agri belirtileriniz var mı?