Merhaba hanımlar benim postu mu gormussunuzdur Belki ikili testim temiz çıkmıştı 15 haftadan sonra ozel hastanede bebegimin beyniyle ilgili sorunlar çıktı kafasi iki hafta geri kalmıştı kac doktora gittim limon sign goruntusunde dendi yasamaz sonlandiralim dediler kabul etmedim ve suan 19 haftalığım bebeğim karnimda oynuyor karnimda büyümüş tekrar perinatolijiye gittim yarim saaten fazla baktilar banana sign limon sign dedi kafa yapisi limon seklinde böbreğin de parlaklik çıktı şimdide ayagi çarpık gibiymis Tekrar sonlandirmak istedi ben kabul etmedim rabbime biraktim ne eylerse güzel eyler ne zmn kalbi dursa ozmn sonlansin gebeliğim yavrum boyle kıpır kıpır ken nasil kıyarım belki bir mucize olurda bebeğim cok sağlıklı doğar ümidiyle yim lütfen dua edin rabbim bir erkekten sonra bir kiz çocuğu nasip etti inşallah doktorlar yanılıyor dur 😔🤲🤲