bilgemomy Kivircik01 bat 19 benimde bugün korkuyorum bende yapmaya o yüzden gecikme bekliyorum siz tekrar yaptınız mı strese de yapmak istemiyorum şimdi regl olmam ona bağlarım 🥹😅
staRmama Kivircik01 kuzum benim bat 1 Mart sabırsızlanıyorum testim olsa yapardım öyle bi deliyim asla sabrım yok 🤣 ki bu ay sadece adet bitimi değerlendirdik eşim göreve gitti olmayacağını bile bile bir umut 😜 umarım vardır dualarım seninleeee 🥰
Meral_63 Kivircik01 kız yrn yap 😅 burda ben bile heycan yaptım bende öyleydim haftaya yaparım dedim sabretmeidm sabah kahvaltı yapmadan teseti alip yaptım 😅
Kivircik01 staRmama bende olsa yapardım o yüzden almıyorum 😂😂 belki seninde tutmuştur inşallah martta güzel haberi verirsinnn 🙏🏻🎈
Meral_63 SuEr_Tu1512 3 haftalık gitim görün medi doktor diğer hafta gel dedi gittim 4 haftalık olunca göründü beni beta hcg değerim yüksek çıktı ondan göründü çabuk dedi doktor