Badegezgin1 Gozdecapar Ben erken öğrendim reglime 8 gün vardı testlerim bu şekilde çıktı, birkaç gün sonra tekrarladım çizgiler daha da belirginleşti. Doktora gittiğimde ilk beta değerim 601 di
Gozdecapar Badegezgin1 Adetinize 8 gün kala siz nasıl anladınız test yaptınız çok erken değil mi şüphelenmek için çok merak ettim
Badegezgin1 Gozdecapar göğüs acısından farkettim, normalde reglime 1-2 gün kala acırdı bu kadar da şiddetli değil. Yüz üstü uyumayı çok severim acısından uyuyamamıştım o zaman şüphelendim zaten planlı gebelikde olunca test yapmıştım hemen