Rabiaa3404
40+3 oldum, yarın kontrolüm var bebeğimin kafası aşağıda ama kanala girmemişti en son, doktor sezaryen dedi ama sanırım önce suni isteyeceğim çünkü sancıyla bile inen bebekler varmış alışmışlar cart kesmeye curt dikmeye… beklemedeyiz Allah hepimize hayallerimizden bile daha güzel doğumlar nasip etsin sağlıkla 🙏🏻🥰🌈