Rabiaa3404 Merhaba kızlar bu gece itibariyle 40 haftamizi dolduruyoruz suan bir belirti yok umudum yarına kaldı varmi 40 hafta ustu bekleyen nolacak böyle
Mrvsmt2502 Rabiaa3404 ilk kızımı 43 te doğurdum hatta beklesek daha dururdu artık doktor riske atamadı suni sancı aldım
xJade Rabiaa3404 Ay ben tam 40+0 da doğurdum. Tam vaktini doldurup doğmasına rağmen çatlamıştım beklemekten. 42-43 haftaya kadar bekleyen bacılara sabırlar diliyorum. 🥹🥹
ShutUp Rabiaa3404 gerçekten öyle daha da ağırlaşmak psikolojimide etkiliyor yaşam kalitem daha da düştü resmen
2minnakannesi0 Rabiaa3404 canim perşembeye kadar bekleyelim gelmezse fitille doğumu başlatalım dedi cuma artık 42 olacağız yani senin doktorun ne diyor açılma falan var mı
fatma4136 39+5 gelmiyor sancim da yok yarin kontrolum var onumuzde ki gunler icin suni isteyecegim mecbur