Bebisannis Edafmo inşallah 🙏🏻 son birkaç güne kadar içimde hiç kötü bir his yoktu sonuç çıkmadıkça vesvese yaptım birsürü şey geliyo aklıma uyuyamıyorum🥲
Edafmo Bebisannis ayyy aynıyım biliyor musun hiç kötü ihtimal düşünmeyen ben iki üç gündür binbir senaryo geçiyor aklımdan
NurCeren00 Ardennnnn ah adınıza çok sevindim. umarım ben de böyle sevinirim. Bebekte ödem var bir türlü geçmek bilmiyor. Fetal dna alındı salı günü 10-14 gün arasında çıkacak sonuçlar dendi :/ bekliyoruz
Bebisannis Edafmo .. annelik içgüdüsü ile oluşan telaş bizdeki şuan demekki 🥲 çünkü kötü bişey çıkacak o yüzden mi içime böyle doğuyor diye çok endişelendim 🥴
2bebek-41 Edafmo benimde çıkmadı hala 11 gün oldu bugün çıkar dediker bakalım benfe bekliyorum ama bu aralar herkese birşey söylediler herkes te test veriyor soru işareti olmasın diye belki yogunlardir diyorum bende :(
2bebek-41 Edafmo benim çıktı az önce çok şükür temiz geldi Rabbim su günde yüzümü güldürdü darısı sizinde başınıza inşallah 🤲🏼
Edafmo Bebisannis 2bebek-41 Kızlar çok şükür bizim de sonuç tertemiz çıktı gözümüz aydın olsun hepimizim inşallah, çok şükür 🤲🏻❤
azra52 Allah’ım bu haberi almayı bana ve benim gibi güzel haberler duymaya ihtiyaç duyanlara da nasip etsin 🙏
2bebek-41 Edafmo Rabbim bekleyen herkese güzel haber ulsatirsin inşallah çok sevindim sizin adınıza da 🥰♥️