İnanılmaz mutluyum kızlar burdan daha öncede post açmıştım çok kötüyüm diye ikili taramam riskli diye çok şükür sonuçlarım geldi ve iyi💕 Allah’ım kim böyle bekliyosa herkesin inşallah iyi sonuçları gelir hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza alırız insAllah 🙏🏼 beni burda rahatlatan moral veren arkadaşlara da çok çok teşekkür ederim gerçekten onlar sayesinde biraz daha kafam rahatlamıştı 💕💕💕